Veel gestelde vragen

 

Staat u vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons!

Wanneer kan ik mijn bestelling bij Bensoi.nl verwachten?
Alle bensoi.nl producten liggen op voorraad in Almere en worden vanuit Almere verzonden en kunnen naast verzenden ook afgehaald worden. Wanneer u ervoor gekozen heeft de producten te laten verzenden, worden de producten zo spoedig mogelijk verzonden met PostNL. Zodra uw pakketje klaar staat voor verzending ontvangt u van ons een verzendbevestiging met daarin het trackingnummer van uw bestelling. Hierdoor kunt u het pakketje vanaf het moment van verzending volgen. 

Tijdens mijn betaling krijg ik de foutmelding dat de betaling via iDeal of PayPal niet geslaagd is, heb ik nu wel of niet een bestelling geplaatst en betaald?
Neem dan contact met ons op via het contactformulier of stuur een mail naar  wij kunnen dan achterhalen voor u of uw bestelling geplaatst is en wat de status van de betaling is. Graag ontvangen wij ook een beschrijving en/of afbeelding van de foutmelding om dat probleem in de toekomst te kunnen verhelpen.

Ik heb geen antwoord op mijn vraag, wat moet ik nu doen?
Neem dan contact met ons op via het contactformulier of stuur een mail naar info@bensoi-shop.nl. Wij streven er na uw vraag binnen 24 uur te beantwoorden.

Hoe moet ik een bestelling plaatsen?
Door de gewenste producten in de winkelwagen te stoppen (klik op ‘voeg toe aan winkelwagen of klik op bestellen). Wilt u nog meer producten bestellen klik dan op verder winkelen. Zodra u alle producten in het winkelwagentje geplaatst hebt kunt u de bestelling afronden door middel van het volgen van het stappenplan.

Is het mogelijk om mijn bestelling af te leveren op een ander adres?
Ja dit is mogelijk, dit kunt u aangeven tijdens het bestelproces. Vink aan ‘ik wens een afwijkend afleveradres op te geven’ en vul het afleveradres in.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?
Wanneer u uw bestelling wilt wijzigingen of annuleren raden wij u aan contact op te nemen met ons via het contactformulier of een mail te sturen naar info@bensoi.nl. Let er op dat wanneer de bestelling al verzonden is u op eigen kosten de producten in goede staat moet terug sturen.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Door contact op te nemen met ons via het contactformulier of een mail te sturen naar info@bensoi.nl. Let op wanneer de bestelling al verzonden is, is het niet mogelijk om de bestelling nog te annuleren. De kosten voor het retourneren komen voor uw rekening.

Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?
De verzendkosten voor uw bestelling zijn € 4,95 incl. btw.

Wat gebeurd er met mijn bestelling, wanneer ik niet thuis ben tijdens de bezorging?
U krijgt een email van PostNL met daarin een bezorgtijd. In het geval dat u niet thuis bent zal de bezorger het bij de buren afleveren of een kaartje in de brievenbus met daarop informatie over de bezorging.

Is het mogelijk een bezorgafspraak te maken?
Helaas is dit niet mogelijk. Heeft u het bestelproces al afgerond en wilt u toch liever de producten komen afhalen neem dan contact met ons op via het contactformulier of stuur een mail naar info@bensoi.nl

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Bestellingen kunnen binnen veertien (14) dagen geretourneerd worden, mits zij onbeschadigd, ongebruikt en in de originele staat zijn (dit geldt ook voor de verpakking). Producten altijd retourneren in deugdelijke verzendverpakking. Geen stickers direct op de verpakkingsdoos of zak van het product zelf plakken. Voor dat u de producten gaat retourneren moet u contact met ons opnemen via het contactformulier of een mail sturen naar info@bensoi-shop.nl  Normaal gesproken zijn de kosten van het retoursturen (zgn. retourneerkosten) voor uw eigen rekening, mits anders overeengekomen is. Het bedrag van de geretourneerde producten ontvangt u binnen maximaal 14 dagen op uw rekening. Kijk voor meer informatie in de algemene voorwaarden.

Bestellingen van maatwerk producten, zoals maatwerk stoelhoezen, maatwerk automatten en armsteunen, kunnen alleen in overleg retour genomen worden.

Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?
Tenzij anders overeengekomen zijn de kosten voor het retourneren (zgn. retourneerkosten) voor uw eigen rekening.

Kan ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?
U heeft het recht uw bestelling binnen veertien dagen te retourneren m.u.v. maatwerk producten, hiervoor geldt altijd in overleg. Het recht op restitutie vervalt na veertien werkdagen, waarna de garantieperiode in werking treedt.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd wat moet ik doen?
Neem contact op via het contactformulier of stuur een mail naar info@bensoi.nl. Dan proberen wij het probleem voor u op te lossen.

© 2019 bensoi-shop | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel